tirsdag 25. mars 2008

Tøffest på landet (men kanskje ikke på flyet)


I påsken var jeg med mamma og pappa til bestemor og bestefar på landet utenfor Kr.sund. For å komme dit måtte vi fly. Om morgenen fikk jeg en beroligende tabellett som mamma hadde kjøpt hos veterinæren. Jeg sovnet i bilen på vei til Gardermoen, men da vi skulle om bord på flyet måtte jeg inn i reisebagen som mamma har kjøpt til meg. DET LIKTE JEG SLETTES IKKE! Jeg ble så sint at jeg beit pappa i fingeren før de låste meg inne i bagen. Jeg hadde nok plass der inne og masse luft, men jeg likte ikke å bli båret inn på flyet og plassert mellom beina sammen med håndbagasjen. Men jeg sovnet før flyet lettet og resten av turen var kjempefin. Jeg elsket å være på landet, selv om jeg ikke fant en eneste mus. Jeg trøstet meg med maur - de vakte jaktinnstinktet de også. På bildet ovenfor ser du meg i husets deiligste stol. Jeg bjeffet på saueskinnet første gang jeg så det, men da jeg skjønte at det ikke var levende og at det var mykt å ligge på, var den stolen min!! Flyturen tilbake gikk litt bedre, men jeg foretrekker å kjøre bil. Så er det sagt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du er en ener - enda - Stella. Du er litt pysete, når du ikke engang tør å fly.
Men du er en herlig liten hund, som alltid er velkommen hos bestefar. Gleder meg til å se deg snart.
Bestefar.

Stella sa...

Hei bestefar! Det var kjempegøy å leke med deg i påsken. Gleder meg til neste gang vi skal herje sammen:)
Jeg liker ikke at du kaller meg en pyse. Jeg er en hund og hadde det vært meningen at jeg skulle vært langt oppe i luften, hadde Gud skapt meg med vinger!

Anonym sa...

Er Stellasiden "død" Det skjer lite på Stellafronten !

Bestefar

Anonym sa...

du er tøffest i byen, eller på hele jorda:):)